پرتفوی پرریسک بیمه معلم کاهش یافت

01-12-2019 12:49:29
آیین- در راستای افزایش سطح توانگری علاوه بر برنامه‏ افزایش سرمایه شرکت، در معاونت بیمه های اموال رعایت دستورالعمل های فنی و مالی بیمه مرکزی به منظور جذب پرتفوی مناسب با ریسک مطلوب و با زمانبندی فصلی صحیح در دستور کار قرار گرفته است.

 

به سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم کامبیز حاجی میرآقا خاطر نشان کرد : رشد 350 درصدی حق بیمه از نظر ریالی (در مقایسه با رشد 123 درصدی صنعت بیمه در بیمه‏ های اموال) و رشد 270 درصدی از نظر تعداد بیمه‏ نامه صادره در طی سال‏های 91 تا 96 در حوزه معاونت اموال نشان از حرکت رو به جلوی بیمه‏ های اموال در شرکت بیمه معلم دارد .

به گفته معاون فنی اموال بیمه معلم عملکرد 9 ماهه سال 97 نشان از رشد 41 درصدی حق‏ بیمه های صادره معاونت فنی بیمه های اموال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
کامبیز حاجی میر آقا با اشاره به نقش معاونت فنی در خصوص افزایش توانگری مالی بیمه معلم گفت: در راستای افزایش سطح توانگری علاوه بر برنامه‏ افزایش سرمایه شرکت، در معاونت بیمه های اموال رعایت دستورالعمل های فنی و مالی بیمه مرکزی به منظور جذب پرتفوی مناسب با ریسک مطلوب و با زمانبندی فصلی صحیح در دستور کار قرار گرفته است. خوشبختانه توانستیم با کوشش جمعی همکاران و هدایت و نظارت درست شعب و نمایندگان، نسبت خسارت خود را کنترل نموده و در حد متوسط صنعت نگه داریم.
وی تصریح کرد: نسبت خسارت 61 درصدی این معاونت در مقایسه با نسبت خسارت 62 درصدی بیمه های اموال صنعت بیمه در سال 96، خود گواهی بر این مدعاست.

ارائه خدمات مناسب به 2 نهاد بزرگ و تاثیرگذار

معاونت فنی اموال بیمه معلم در ادامه از همکاری با 2 نهاد بزرگ و تاثیرگذار در حوزه‏های فرهنگ و اقتصاد کشور، "وزارت آموزش و پرورش و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران"، گفت و تاکید کرد : ارائه خدمات مناسب و درخور به آن‏ها از افتخارات شرکت می‏باشد. اخذ نظرسنجی توسط سیستمهای داخلی از این 2 مجموعه نشان از رضایت ایشان داشته، و وجود نگرش مثبت بیمه گذاران بزرگ به شرکت بیمه معلم تمایل به همکاریهای بیشتر را فراهم آورده است.

تمرکز بر بیمه های خرد / ارائه طرح های متنوع

کامبیز حاجی میرآقا با اشاره به اینکه در سنوات اخیر تمرکز بیمه معلم بر بازار خرد صنعت بیمه بوده، متذکر شد: تمرکز بر بیمه های خرد سبب شده تا علاوه بر افزایش تعداد بیمه نامه های صادره و بهبود بخشیدن به ضریب نفوذ، به نوبه خود در ارتقای فرهنگ خریداری بیمه نامه به عنوان جز لاینفک زندگی امروزی ایفای نقش نماید.
به گفته معاون فنی اموال بیمه معلم ارائه طرح‏های متنوع در رشته‏ های آتش ‏سوزی و باربری و همچنین تعریف جشنواره‏های فروش در بیمه های بدنه، از جمله تلاش‏های این حوزه در خصوص گسترش بازار خرد شرکت بوده است.
وی همچنین تاکید کرد: با توجه به عملکرد مطلوب شرکت در ماه‏های اخیر، تا پایان سال 97 بودجه شرکت بطور کامل محقق خواهد شد.

کامبیز حاجی میرآقا معاون فنی اموال بیمه معلم در پایان ضمن تبریک سالروز تاسیس بیمه معلم با افتخار اعلام کرد : امسال نیز با توجه به عملکرد مطلوب سنوات گذشته مورد وثوق یکی از سهامداران بزرگ قرار گرفته و ناوگان کشتیرانی ج.ا.ا در بخش بدنه کشتی در هفته گذشته بصورت کلی تحت پوشش بیمه‏ ای بیمه معلم قرار گرفته است. تحت پوشش قراردادن سرمایه بیش از 8 میلیون دلاری ناوگان حمل و نقل دریایی شرکت کشتیرانی ج.ا.ا موجب گردیده است تا نقش خود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به خوبی ایفا نماییم.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.