شفاف‌سازی صورت‌های مالی بیمه زندگی خاورمیانه

01-20-2019 08:14:08
آیین- " شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با انتشار یک اطلاعیه رسمی شفاف در سامانه کدال، صورت‌های مالی صاحبان سهام خود را شفاف کرد. "

 

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از  خبرنگار ایبِنا، بیمه زندگی خاورمیانه در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۷ «حسابرسی نشده» به ازای هر سهم ۶۰ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ مبلغ ۷۲.۰۰۲ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

لازم به ذکر است دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۷ «حسابرسی نشده» نسبت به اطلاعیه قبلی دو مساله متفاوت اعلام شده است.

در این اطلاعیه شفاف سازی ذکر شده است که شرکت در طول دوره مورد گزارش پس از انتشار آگهی در روزنامه و اطلاع رسانی در سامانه کدال در تاریخ ۳۰ آبان ماه ۹۷، اقدام به تادیه مابقی سرمایه خود کرده و تا تاریخ ۳۰ آذر ماه ۹۷ مبلغ ۴۴۷.۱۰۰ میلیون ریال از مابقی سرمایه خود را دریافت کرده که این موضوع موجب افزایش موجودی نقد و بانک و دریافتی بابت افزایش سرمایه در ترازنامه شده است.

همچنین افزایش در حساب دارایی‌های ثابت مربوط به پیش پرداخت خرید ساختمان دفتر مرکزی به مبلغ ۴۵.۰۳۰ میلیون ریال می‌باشد که در ۵ آذر ماه ۹۷ در سامانه کدال اطلاع رسانی شده است.

وضعیت صورت های مالی

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.