در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه مدیرعامل ساتا عنوان کرد: بیمه اعتماد بخش بازارهای کسب و کار
آیین- ابراهیم محمودزاده در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار(چالشها و راهکارها) با اعلام این مطلب،گفت:تکنولوژی و بازار مهمترین عاملهای کسبوکار و بخش مالی پشتیبان آنهاست چرا که شرکتهای بیمه با ارایه محصولات نوین میتوانند اعتماد را برای بازارهای کسبوکار به ارمغان آورند.
به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر،ایشان با تاکید بر این موضوع که بیمهگران با پذیرش ریسکهای هر کسب وکار امنیت را برای آن ایجاد میکنند،ادامه داد:بیمهگران با بررسی، تشخیص و ارزیابی این ریسک و بهرهمندی از نوآوری و خلاقیت میتوانند امنیت را برای محیطهای کسبوکار ایجاد کنند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با تاکید بر نکته که در یک محیط ریسک،مولفههای ریسک، بازار و محیط پویا وجود دارد و نداشتن امنیت امری بدیهی است، گفت:شرکتهای بیمه باید این امنیت را به وجود آوردند.پس شایسته است شرکتهای بیمه با بهرهمندی از فن آاوریهای نوین بیمه نامهها را براساس نیاز مشتری طراحی و رضایت بیمهشدگان را فراهم کنند.در این راستا شناسایی و برطرف کردن ریسکها و نیازهای مشتریان و ذینفعان و استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات، خلاقیت و نوآوری میتواند موجب رشد شرکتهای بیمه شود.
ابراهیم محمودزاده مدیرعامل ساتا با تاکید بر ورود شرکتهای بیمه به بازارهای جدید،در پایان خاطرنشانکرد:با شناسایی و فعالیت در بازارهای جدید داخلی و رفع نیازهای مردم کشور و نیز ورود به بازارهای جهانی و ارایه خدمات مطلوب فعالیتهای بیمهای در کشور توسعه مییابد و باید بدانیم برای رسیدن به بلوغ و تبدیل تهدیدها به فرصتها نیازمند یک تغییر استراتژی و ایجاد رویکردهای جدید هستیم که برگزاری این همایشها و ارایه راهکارهای مناسب میتواند ما را در این مسیر یاری دهد.
نظرات