بیمه دی در جمع شرکت های داران بحران مالی قرارندارد/ پزشکان عمومی منشا ایجاد هزینه هستند

04-11-2019 07:59:48
آیین- دراین پیوند،محمدرضا کشاورز در حاشیه نشست خود با خبرنگاران گفته است که زیان انباشته شرکت بیمه دی امسال به صفر می رسد و درمسیر سود دهی قرار می گیرد و حتی سود تقسیمی هم خواهد داشت.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از نود اقتصادی؛ مدیر عامل شرکت بیمه دی، اعلام  کرده که شرکت متبوع او در جمع شرکت های دارای بحران و مشکل مالی قرار ندارد.

چندی پیش، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی با یادآوری اینکه در حال بررسی وضعیت مالی شرکت های بیمه است اذعان داشت که  از 13 شرکتی که در بخش مالی مشکل دارند، خواسته شده تا ضمن رفع آنها باید این موضوع را جدی بگیرند ومهلت یک ماهه‌ای در اختیارآنها قرار گرفته تا برنامه‌های خود برای برون رفت از این وضعیت را به صورت رسمی به کمیته صیانت نهاد ناظراعلام کنند.

دراین پیوند،محمد رضا کشاورز در حاشیه نشست خود با خبرنگاران به نود اقتصادی گفته است که زیان انباشته  شرکت بیمه دی امسال به صفر می رسد و درمسیر سود دهی قرار می گیرد و حتی سود تقسیمی هم خواهد داشت.

وی خبرداد که با یک سیاست از پیش طراحی شده قرارداد شرکت بیمه دی را مراجع درمانی محدودترکرد ه وتوضیح داد که در این راستا و درسالجاری، قراردادخود با مطب پزشکان عمومی را در بسیاری ازموارد لغو قرارداد کرده  چون منشا ایجاد هزینه ها پزشکان  عمومی هستند.

کشاورزاذعان داشت که در سالجاری با پزشکان عمومی قرارداد خواهند بست که دردرمانگاه ها مستقر باشند چون درمانگاه ها دارای  شخصیت حقوقی  هستند.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.