عملکرد درخشان بیمه ایران در سال ۱۳۹۷؛  تولید حق بیمه ۱۴ هزار میلیارد تومانی با رشد ۳۱ درصدی 

04-27-2019 13:42:49
آیین-  شرکت سهامی #بیمه_ایران در سال ۹۷ با تولید حق بیمه ای بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان در مقایسه با سال قبل از رشدی معادل ۳۱ درصد برخوردار بوده و این در حالیست که نسبت کل خسارت شرکت از ۸۲ درصد در سال ۹۶ به ۶۸ درصد در سال ۹۷ کاهش داشته است.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از  روابط عمومی بیمه ایران، محمد زاهدنیا معاون فنی این شرکت، با اشاره به اینکه عملکرد فنی بیمه ایران را در سال ۹۷ درخشان بوده، افزایش و بهبود در ترکیب پرتفوی و کاهش ۱۴ درصدی نسبت خسارت شرکت را در نتیجه اجرای سیاست ها و برنامه های متوازن سازی پرتفوی، اعمال شیوه ها و الگوهای مدیریت ریسک، نهادینه سازی تفکر اقتصاد بیمه و نظارت و کنترل هوشمند و فیزیکی بر مجموعه عملیات فنی دانست.

 زاهدنیا بیشترین رشد #حق_بیمه تولیدی بیمه ایران را در میان رشته های بیمه‌ای را مربوط به #بیمه_زندگی با ۱۰۹ درصد عنوان کرد که در پی آن بیمه حمل کالا ۸۹ درصد، بیمه کشتی ۷۴ درصد، بدنه اتومبیل ۷۲ درصد و مهندسی ۵۴ درصد قرار دارند.

 معاون فنی بیمه ایران بیمه زندگی را با سهم ۹ درصد دومین رشته در سبد پرتفوی شرکت بعد از رشته بیمه شخص ثالث اتومبیل دانست و از تعدیل و کاهش سهم بیمه درمان شرکت به میزان ۸ درصد خبر داد.

 محمد زاهدنیا تصریح کرد: در سال ۹۸ فعالیت بیشتری را در رشته #بیمه_زندگی شاهد خواهیم بود و روند اصلاح ترکیب پرتفوی با شیبی ملایم در رشته‌هایی که نسبت خسارت بیشتری داشته‌اند طبق برنامه‌هایی که بدقت تنظیم نموده‌ایم عملیاتی خواهد شد.

 معاون فنی بیمه ایران از جمله مهم ترین رویکردها و نقاط مورد تمرکز شرکت در سال ۹۸ را مربوط به توسعه بیمه های الکترونیکی، طراحی سازوکار نوین بیمه‌های خرد با رویکرد پوشش حوادث طبیعی، ارتقای کیفی خدمات با اصلاح فرآیندها و حمایت از تولیدکنندگان داخلی با خلق و عرضه انواع بیمه نامه های اموال، اشخاص، مسئولیت و طرح های خاص دانست.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.