تأکید مدیرعامل بیمه آسیا بر اصلاح و رعایت ترکیب پورتفوی توسط نمایندگان 

05-01-2019 09:03:18
آیین- نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا با تأکید بر اصلاح و رعایت ترکیب پورتفوی و عدم تمرکز بر روی بیمه های شخص ثالث توسط نمایندگان، بر تقویت سایر بیمه نامه ها و ورود به بیمه نامه های بین رشته ای تأکید کرد.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از  روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تبریک انتخاب هیأت رییسه جدید کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا و تقدیر از اعضای قدیمی، به ارائه آمار و عملکرد بیمه آسیا در سال گذشته پرداخت.
ایشان با اعلام تحقق پیش بینی ها در سال1397 در بخش فنی، به بررسی اهم اقدامات بیمه آسیا در سال گذشته پرداخت و اهداف و برنامه های شرکت در سال 1398را عنوان کرد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا، با اعلام توانگری مالی سطح یک بیمه آسیا در سال گذشته، اظهار امیدواری کرد، این روند در سال جدید نیز با برنامه ریزی دقیق و همکاری و تلاش شبکه فروش توانمند بیمه آسیا بیش از پیش ادامه یابد.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اصلاح ترکیب پورتفوی و عدم تمرکز نمایندگان بر روی بیمه های شخص ثالث و درمان، بر تقویت فروش بیمه نامه های خرد در سطح کلان، بالاخص توجه ویژه به فروش بیمه نامه های زندگی و ورود به بیمه نامه های بین رشته ای اشاره نمود و افزود: برنامه عملیاتی در راستای اصلاح ترکیب پورتفوی باید توسط سرپرستان مناطق به نمایندگان ارائه شود.
فروش بیمه نامه های نقدی، خودکنترلی نمایندگان، معرفی نمایندگان برتر، برگزاری نشست ماهانه کانون انجمن های صنفی نمایندگان با مدیریت ها، احترام متقابل و ارتباط دو سویه نمایندگان با شرکت، آموزش حرفه ای شبکه فروش توسط نمایندگان برتر، جدی گرفتن به روزرسانی و صدور الحاقیه های افزایش سرمایه رشته های مختلف بالاخص بدنه و آتش سوزی، افزایش تشکل نمایندگان و ... از دیگر رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا بود.
احمد صحرانورد، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه آسیا در این نشست با اعلام استراتژی بیمه آسیا، بر توسعه بیمه های زندگی تأکید و به مواردی همچون اجرای آیین نامه 96، خودکنترلی از طریق شبکه آموزش حرفه ای، اعمال انتخاب نمایندگان برتر، تأکید بر فروش نقدی و ... اشاره کرد.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.