۱۴۰خانوار سیل‌زده در شوش بیمه شدند

06-18-2019 08:37:23
آیین- با تلاش کارگزاران ۱۴۰نفر از خانواده‌های سیل‌زده شوش در استان خوزستان توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیمه شدند.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری ایین و به نقل از  چابک‌آنلاین، با آمدن سیل و ویران شدن خانه، زمین و دام مردم روستا، آن‌ها نه تنها خانه، زراعت و محل کسب و کار خود را از دست دادند، امید به آینده هم از دیگر از دست رفته‌های این مردم بود.

با بروز این حادثه و حضور فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در کمک و امداد رسانی به مردم سیل‌زده اتفاق مهمی رقم خورد که نقش بیمه در آینده و امید به آن را در ذهن مردم تقویت کرد.

صندوق بیمه اجتماعی روستائیان به واسطه کارگزاری‌هایش در مناطق محروم و دور افتاده توانست هم در امداد رسانی به موقع تاثیرگذار باشد و هم در شناسایی نقاط کم برخوردارتر از کمک‌های مردمی. حضور فعال اعضا و کمک مستقیم کارگزاری‌ها، مردم روستاها و شهرهای سیل‌زده را به خوبی با صندوق بیمه اجتماعی روستائیان آشنا کرد و امکان تضمین آینده خود به واسطه بیمه را پیش روی آنها قرار داد.

ثمره این مواجهه با همراهی خیرین بیمه شدن 140 نفر از مردم سیل‌زده شهرستان شوش در استان خوزستان است.

حجت سرخه، کارگزار صندوق در کارگزاری 62089 صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شوش از فشار کار بعد از سیل گفت و اینکه توجیه کردن روستائیان برای بیمه کردن خودشان با بروز چنین اتفاقی ساده‌تر شد.

او با شرح اینکه با وجود گذشت چند ماه از سیل هنوز مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و همچنان در مشکلات تنها رها شده‌اند گفت: گرچه آنها در وضعیت مالی بسیار بدی قرار دارند اما با پرداخت شدن نیمی از سهم حق بیمه آنها توسط خیرین، مجاب شده‌اند که چنین بیمه‌ای چقدر در زندگی آنها ضرورت دارد.

با شناسایی 140 خانوار کم بضاعت در شوش و توجیه آنها توسط کارگزاران صندوق، نیمی از سهم حق بیمه آنها توسط خیرین پرداخت شد تا با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان بتوانند از مزایای آن بهره ببرند.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.