تفاهم نامه همکاری پژوهشکده بیمه و مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو امضا شد

06-18-2019 09:37:52
آیین- تفاهم نامه همکاری میان پژوهشکده بیمه و مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو روز گذشته با حضور دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه و دکتر آتوسا گودرزی رئیس مؤسسه آموزش عالی اکو و معاونین دو دستگاه در محل پژوهشکده بیمه امضا شد. 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه در مراسم امضای این تفاهم نامه دکتر کردبچه هم‌افزایی ظرفیت های علمی طرفین را برای صنعت بیمه کشور بسیار جدی دانست و گفت با توجه به تمرکز بیمه اکو بر دانش بیمه ای ،شرایط مناسبی برای استفاده از فرصت های مطالعاتی صنعتی مطابق آیین‌نامه‌های موجود فراهم شده است و پژوهشکده و شرکت‌های بیمه بدین منظور از اعضای هیأت علمی مؤسسه اکو برای همکاری مستقیم در قالب فرصت‌های مطالعاتی صنعتی استقبال می‌کنند. 
وی همچنین به همکاری اعضای هیأت علمی دو طرف در قالب پروژه استاد راهنمایی مشترک در پایان‌نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و گفت: پژوهشکده بیمه به عنوان مرجع تخصصی تحقیقات بیمه‌ای کشور می‌تواند در این همکاری بر اثر و کاربردی شدن پایان‌نامه‌ها مؤثر باشد. 
وی همچنین به اجرای پروژه‌های مشترک آموزشی با تأکید بر نیازهای صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: باید سازوکارهای لازم برای اجرای پروژه‌های پژوهشی در قالب آیین‌نامه‌های مرتبط با هسته‌‌های پژوهشی را با استفاده از حامیان برونی دنبال کنیم تا بخشی از نیازهای موجود صنعت را از طریق این تحقیقات تأمین نماییم. 
رئیس پژوهشکده بیمه به تشکیل کارگروه‌های مشترک برای سخنرانی‌های دوره‌ای و همایش‌ها کوچک اشاره کرد و گفت: علاوه بر تدوین چارچوب‌هایی برای اجرای چابک این برنامه می‌توان در دوره‌های مرتبط با معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی که مطابق با برنامه‌‌های وزارت علوم طراحی شده است برای حضور اعضای هیأت علمی پژوهشکده بیمه در این دوره‌‌ها برنامه‌ریزی کرد. 
دکتر کردبچه در خاتمه با دعوت از مؤسسه اکو برای ورود جدی به مباحث کنفرانس بیمه و توسعه با موضوع افزایش ضریب نفوذ بیمه چالش‌ها و راهکارها تاکید کرد. 
در این نشست دکتر آتوسا گودرزی رئیس مؤسسه آموزش اکو ضمن استقبال از طرح‌های پیشنهادی پژوهشکده بیمه ابراز داشت. فرصت بسیار مهمی برای همکاری طرفین ایجاد شده است و آیین‌نامه‌های موجود راهکارهای مهمی برای همکاری علمی دو سویه فراهم خواهد کرد که با نشست‌های کارشناسی نمایندگان دو طرف، به ابعاد اجرایی آن خواهیم پرداخت. وی بر استفاده از کارگاه‌های آموزشی تأکید کرد و در زمینه حمایت از پایان‌‌نامه‌ها گفت: در نشست‌های ویژه ارایه گزارش پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی توسط دانشجویان، باید زمینه را برای حضور کارشناسان صنعت بیمه و شرکت‌‌های مختلف فراهم کرد. 
گفتنی است متنی کامل تفاهم‌نامه در اینجا قابل مشاهده است. 

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.