در آزمون‌های پژوهشکده بیمه صورت گرفت:

06-23-2019 13:16:01
آیین-رقابت 5500 متقاضی نمایندگی بیمه‌های عمر و جنرال در 7 استان کشور



به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، آزمون‌های نمایندگی فروش بیمه ‌های زندگی و آداب روز پنجشنبه 30 خرداد به طور همزمان در 7مرکز استان کشور توسط پژوهشکده بیمه برگزار شد.
روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد در این آزمون‌ها که به طور همزمان در 8 مرکز دانشگاهی معتبر در شهر‌های مشهد، کرمان، اهواز، ساری، بیرجند، تبریز و دو دانشگاه در شهر تهران برگزار شد، قریب 5 هزار و 500 نفر شرکت کردند.
سرپرست گروه آموزش‌های آزاد اعلام کرد 3532 نفر در آزمون نمایندگی فروش بیمه‌های زندگی و 1939 نفر در آزمون آداب حضور داشتند که نشان می‌دهد این دوره از آزمون‌ها همچون گذشته از استقبال قابل توجهی برخوردار بوده است.
مجید حاجی زاده افزود این آزمون‌ها به طور مستمر در پایان هر ماه برگزار می‌شود که برنامه زمانبندی آن‌ها در پورتال آزمون پژوهشکده بیمه قابل مشاهده است.
وی خاطر نشان کردنتایج این آزمون طبق اعلام قبلی از طریق سامانه آزمون‌های پژوهشکده بیمه تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود و پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای دریافت گواهینامه قبولی و سپری نمودن ادامه فرایند دریافت پروانه فعالیت، برابر شرایط مندرج در آیین‌نامه های 75، 92 و 96 مصوب شورای عالی بیمه اقدام نمایند.
گفتنی است برنامه ‌های آزمون‌های سالانه از ابتدای سال در سامانه آزمون به همراه مقررات، آیین نامه ها، منابع و همچنین نمونه سوالات و پاسخنامه‌ آزمون‌های برگزار شده قابل مشاهده است و شرکت‌کنندگان آزمون ها می‌توانند گواهینامه خود را نیز از این سامانه دریافت نمایند.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.