انتخابات دبیر کلی سندیکا به ۴۰ روز دیگر موکول شد!

08-06-2019 11:59:32
آیین- سیدمحمد علیپور یزدی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران می‌گوید برای تنظیم و تایید برنامه زمانبندی انتخابات دبیرکلی این سندیکا دستکم به برگزاری دو جلسه شورای عمومی نیاز است که هر ۳ هفته یکبار برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از ایبنا، سیدمحمد علیپور یزدی با بیان اینکه تاکنون اساسنامه جدید این سندیکا که در شورای عالی بیمه تصویب شده، برای اجرا ابلاغ نشده، گفت: برگزاری انتخابات دبیرکل نیز به برگزاری دو تا ۳ جلسه شورای عمومی نیاز دارد.

وی درباره زمان بندی و شرایط برگزاری انتخابات دبیرکل جدید برای سندیکای بیمه گران و شرایط ثبت نام نامزدها برای انتخابات و بررسی صلاحیت آنها اظهار داشت: کمیسیون راهبردی سندیکای بیمه گران متولی تعیین شرایط مورد نظر برای برگزاری انتخابات است.

علیپور افزود: کمیسیون راهبردی برنامه ای را برای برگزاری انتخابات تنظیم خواهد کرد که این برنامه برای اجرا باید در شورای عمومی تایید شود. دبیرکل سندیکای بیمه گران خاطرنشان کرد: برای تنظیم این برنامه و تائید آن در شورای عمومی به برگزاری ۲ جلسه شورای عمومی نیاز است که به طور معمول هر ۳ هفته یکبار برگزار می شود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران تصریح کرد: بعد از تنظیم و تایید این برنامه می توانیم به مرحله آخر، برگزاری انتخابات و انتخاب دبیرکل برسیم. وی خاطرنشان کرد که بعد از مشخص شدن زمان و شرایط برگزاری انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران، تمامی نامزدها فرصت خواهند داشت تا برنامه های خود را برای دوره دو ساله این سمت ارائه کنند.

جلسات مشترک برای راه حل خسارت خودروهای غیرمتعارف

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران همچنین درباره ابطال فرمول بیمه مرکزی درباره تعیین خسارت خودروهای غیرمتعارف توسط دیوان عدالت اداری گفت: در این خصوص جلسات متعددی در بیمه مرکزی و سندیکا برگزار شده است و در روزهای گذشته نیز جلسات مشترکی برگزار شده است. وی اظهار داشت: بحث خودروهای متعارف و غیرمتعارف از ابتدا نیز فنی نبود اما امیدوار هستم تا راه حل خوبی برای این موضوع پیدا شود.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.