شرکت‌های بیمه‌ای به سختی به سمت معادن می‌آیند/ برای دریافت خسارت ازبیمه‌هاکار به دادگاه کشیده می‌شود

08-24-2019 10:08:47
آیین- مدیرعامل شرکت معادن ذغال سنگ کرمان،گفته است که شرکت های بیمه ای در هنگام پرداخت خسارت بسیار ضعیف عمل می کنند و برای دریافت هر خسارت درگیر دادگاه می شویم!

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از چابک آنلاین، ، "سامان مرتاض" در گفت و گو با این واحد خبری گفت: تمامی کارگران شرکت معادن ذغال سنگ کرمان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و بیمه مسئولیت قراردارند .

وی بیان کرد: موضوعی که درجامعه بسیار بد جا افتاده میزان  خسارت در معادن است ،درصورتیکه آمار حوادث در صنعت بسیار بالاتر از معادن است.

به گفته مرتاض،در سال گذشته از بین 7 هزار نفر که در معادن مشغول به فعالیت بودند فقط یک حادثه منجر به فوت  یک نفر رخ داد در صورتیکه این آمار در صنعت 7 نفر بوده است.

مدیرعامل شرکت معادن ذغال سنگ کرمان افزود: اما آن یک نفر فوتی معدن در تمامی رسانه ها مطرح شد وحتی اسمی از  7 نفر تلفات در صنعت برده نشد و به همین دلیل شرکت های بیمه ای به سختی به سمت معادن می آیند.

مرتاض ادامه داد:سازه های معادن بسیار محکم و مقاوم  بوده و مانند سازه های مستقر برروی زمین نیستند و با زلزله های بسیاری که در کرمان اتفاق افتاد و ساختمان های بسیاری آسیب دیدند یک معدن زیرزمینیترک هم برنداشت.

وی اظهارکرد: درزمانی که حادثه ای رخ داده و خسارتی واقع می شود با شرکت‌ها در هنگام دریافت خسارت  دچار چالش می شویم و به سختی می شود مبلغ خسارت را از آنها دریافت کرد.

مدیرعامل شرکت معادن ذغال سنگ کرمان عنوان کرد: خسارتهای معادن از سوی شرکتهای بیمه ای پرداخت می شوداما گاهی موضوع اختلاف  نظر به دادگاه کشیده می شود.

به گفته مرتاض، شرکت های بیمه ای حاضر به پوشش بیمه تکمیل درمان کارگران شرکت معادن ذغال سنگ کرمان هستند اما به دلیل اینکه نرخ اعلامی از سمت آنها بالااست شرکت  خود اقدام به بیمه تکمیل درمان کارگران کرده و براساس جدول خسارت ها و درمان های مختلف مانند نازایی، انواع جراحی و دندانپزشکی راپرداخت می کنیم.

مدیرعامل شرکت معادن ذغال سنگ کرمان ادامه داد: شرکت های بیمه ای پرداخت خسارت را به سختی  انجام می دهند و برای پرداخت دیه یک فوتی کار به دادگاه کشیده می شود.

مرتاض گفت: انتظار ما از شرکت‌های بیمه‌ای این است که به وعده های خود عمل کنند زیرا پرداخت نکردن خسارت که مدیریت کردن نیست.!

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.