دومین گروه از مدیران ارشد صنعت بیمه آموزش IFRS دیدند    

08-24-2019 10:34:14
آیین- دومین گروه از مدیران ارشد صنعت بیمه روز گذشته دوره آموزشی IFRS را در پژوهشکده بیمه سپری کردند.

 


به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از  روابط عمومی پژوهشکده بیمه دیروز مدیران عامل و اعضای هیات مدیره 18 شرکت بیمه ای و مدیران مالی بیمه مرکزی در حضور آقایان مفید امینی و غلامعلی جهانگیری معاونین بیمه مرکزی و دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه در دوره گزارشگری مالی بین المللی سطح اول شرکت کردند. 
در آغاز این دوره رییس پژوهشکده بیمه ضمن خوشامدگویی به مدیران حاضر در این دوره اعلام کرد: دستور اجرایی سازی IFRS صنعت بیمه توسط نهاد ناظر ابلاغ گردید و در کمیته ای که به همین منظور در بیمه مرکزی شکل گرفت بر دو ماموریت تولید محتوا در زمینه رهیافت های دقیق از گزارشگری مالی بین‌المللی و همچنین تدوین برنامه و برگزاری دوره های آموزشی مباحث IFRS تاکید شد.
وی افزود در اجرای برنامه های آموزشی، سطح اول این دوره به دو گروه تقسیم شده است که امروز برنامه آموزشی مدیران ارشد خاتمه می یابد و سطح دوم یک دوره تخصصی 60 ساعته است که به مدیران مالی و سرمایه گذاری اختصاص خواهد داشت.
وی افزود برای تدریس این دوره ها از افراد دارای تخصص بالای علمی و سابقه مدیریت اجرایی بهره گرفته ایم.
گفتنی است بسیاری از مدیران ارشد شرکت هاپس از پایان این دوره در گفت و گوی خود از سطح علمی دوره ابراز رضایت و آن را برای صنعت بیمه سودمند ارزیابی کردند. 
 

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.