شعبه ها، بازوی توانمند نظارت و کنترل شرکت های بیمه در سراسر کشور هستند
آیین- نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به سیاست بیمه آسیا برای توسعه شعب این شرکت اظهار داشت: رصد و نیازسنجی ارتقای کمی و کیفی شعب در دو بخش صدور و خسارت به صورت علمی- کاربردی در حال انجام است و امیدواریم با بهره مندی از فناوری به روز بتوانیم سطح رضایت مندی از خدمات شعب بیمه آسیا در سراسر کشور را به نقطه ایده آل برسانیم.
به گزارش خبرگزاری مراقب بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با تأکید بر اولویت کنترل و نظارت در بیمه آسیا گفت: شعبه های بیمه آسیا در سراسر کشور با رصد منطقه ای بازار بیمه، نظارت و کنترل شبکه فروش را با دقت و حساسیت انجام می دهند.
بادین افزود: استراتژی بیمه آسیا در دراز مدت، تقویت شعب و گسترش ارائه خدمات به بیمه گذاران در اقصی نقاط کشور از طریق افتتاح شعب جدید و تقویت شعب موجود با تکنولوژی روز می باشد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به سیاست بیمه آسیا برای توسعه شعب این شرکت اظهار داشت: رصد و نیازسنجی ارتقای کمی و کیفی شعب در دو بخش صدور و خسارت به صورت علمی- کاربردی در حال انجام است و امیدواریم با بهره مندی از فناوری به روز بتوانیم سطح رضایت مندی از خدمات شعب بیمه آسیا در سراسر کشور را به نقطه ایده آل برسانیم.
وی افزود: در این راستا حدود اختیارات سرپرستی ها و شعب پس از بررسی در هیأت مدیره به طور قابل ملاحظه ای بالا برده شد که امید است با سرعت بخشیدن به خدمات و سرویس دهی به ارباب رجوع در کنار شبکه توانمند فروش ،شاهد اصلاح ترکیب پرتفوی باشیم.
مدیرعامل بیمه آسیا با یادآوری افتتاح مجتمع تخصصی بیمه های زندگی، واحد پرداخت خسارت های خودروهای سنگین در تهران و واحد پرداخت خسارت مشکین شهر، بیان داشت: خرید ساختمان و راه اندازی شعب جدید در نقاط دوردست کشور در دستور کار بیمه آسیا قرار دارد و با تمهیدات اندیشیده شده، در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح شعب جدید خواهیم بود.
نظرات