دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: باور داریم تمامی شبکه های فروش توانایی استفاده از سیستم‌های نوین را دارند

07-01-2020 08:12:20
آیین- فقر دانش بیمه ای با تقویت آموزش به ثروت تبدیل می شود و این فرایند با استقرار سیستم های نوین دور از دسترس نیست.

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از بیمه تی وی، دکتر سید محمد کریمی که در بازدید از دانشگاه علمی کاربردی بیمه ایران سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: دانشگاه بیمه ایران می تواند از ظرفیت های سندیکا در مسیر رشد اهداف خود و پیشرفت صنعت استفاده کند.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به تجارب دکتر معینی_رییس دانشگاه بیمه ایران_ از وی به عنوان مرد اجرایی و عمل گرای صنعت بیمه یاد کرد و گفت: عملکرد حرفه ای، رفتار صحیح سازمانی و تجربه ی بالای مدیریتی در بهبود فرایند یادگیری، تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.
دکتر کریمی اظهار داشت: دانشگاه بیمه می‌تواند از قابلیت های سندیکا در راستای رشد اهداف خود استفاده کند و فقر دانش بیمه ای می تواند از طریق آموزش درست و قاعده‌مند برطرف شود.
وی در ادامه با اشاره به نیاز آموزش نماینده ها و تقویت آنان برای حضور گسترده تر در بازار بیمه افزود: ما نباید شبکه‌های سنتی را بترسانیم و نگرانشان کنیم بلکه باید به آنان روش صحیح بهره گیری از استارت آپ ها را بیاموزیم و توانمندشان کنیم.
دبیر کل سندیکا تصریح کرد: باور داریم شبکه سنتی فروش هم توانایی استفاده از سیستم‌های نوین را دارند چرا که همین نمایندگان در زمانی که کسی بیمه را نمی شناخت محصولات بیمه ای را به آسانی عرضه می کردند.
وی با رد ادعای کمرنگ شدن نمایندگان بیمه در شبکه فروش،خاطرنشان کرد: اینها از صنعت بیمه حذف شدنی نیستند و فقط باید توانایی هایشان را از طریق تجهیز آنان به علم روز و دیجیتال، بالا ببریم.
در ادامه این بازدید دکتر حمید معینی با قدردانی از نگاه دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به مقوله آموزش از فقر دانش در صنعت بیمه ابراز نگرانی کرد و افزود: نمایندگان فروش محصولات بیمه را درست نمی شناسند و گاهی در بازاریابی با رویکرد فروش کالاهای فیزیکی رفتار می کنند .
وی اظهار داشت: برای فروش بیمه نامه حوادث باید در مشتری تصویری از حوادث رخ داده شده را در ذهن مشتری متصور شد که این مستلزم آموزش درست است و در رشته های دیگر نیز می توان از روش های مشابه استفاده کرد.
در پایان این مراسم صادق رحمانی مدیر مرکز تحقیقات ،نوآوری و کارآفرینی دانشگاه بیمه ایران ،حضور مدیران ارشد صنعت بیمه در بخش های آموزشی را نقطه عطفی برای تحول در صنعت بیمه ارزیابی کرد و گفت: بهره گیری از ابزار قدیمی فروش از سرعت افزایش ضریب نفوذ بیمه می کاهد و به همین خاطر باید در مسیر به روزرسانی علم بیمه حرکت کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه استارت آپی بیمه، اظهار داشت: رفتار سنتی در فضای مدرن از آفت های جدی توسعه محسوب می شود و تغییر رفتار بیمه ای باید در اولویت فعالیت های آموزشی قرار بگیرد.
وی در پایان از تولید محتوای ویدیویی در شبکه ای تحت عنوان شاداب و آنلاین شدن آموزش ها و تولید محتوا و در نتیجه جذب نیروهای خبر داد.

گفتنی است دکتر محمد کریمی و تنی چند از مدیران صنعت بیمه از بخش های مختلف دانشگاه دیدن کردند و اختصاص یک کرسی در یکی از کارگروههای سندیکا به دانشگاه علمی_کاربردی بیمه ایران یکی از نتایج این بازدید به شمار می رود.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.