بررسی آخرین اوضاع خدمت‌رسانی بیمه ایران در جلسه ویدیوکنفرانس ستاد مدیریت بحران کرونا با مدیران کل استانی سراسر کشور

11-23-2020 08:13:24
آیین- جلسه ستاد مدیریت بحران کرونای شرکت سهامی بیمه ایران به منظور تشریح ضوابط جدید ستاد ملی مدیریت کرونا و هم اندیشی و تبادل تجربیات پیرامون پیشگیری و مقابله با این همه‌گیری، با مشارکت مدیران کل ۳۱ استان کشور بصورت غیر حضوری و به شیوه ویدیو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از  روابط عمومی بیمه ایران، در این جلسه محمد زاهدنیا معاون فنی و رییس ستاد مدیریت بحران کرونا ضمن تشریح ضوابط جدید ابلاغ شده و با توجه به قرار گرفتن خدمات بیمه در زمره خدمات ضروری، مراقبت و اعمال رویکرد پیشگیرانه‌ در مقابله با ویروس کرونا را برای همکاران، شبکه فروش، بیمه گذاران و زیان‌دیدگان لازم و ضروری دانست.
 
 در ادامه جلسه دکتر رنجپور رییس کمیته سلامت ستاد با اشاره به تاثیر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مدیران و همکاران و کاهش میزان ابتلا در قیاس با سازمان های دیگر، خاطرنشان کرد: همین روند غربالگری، تست و قرنطینه به همراه رعایت ضوابط بهداشتی اگر تداوم یابد این دوره گذار را با موفقیت طی خواهیم نمود.
 
▪️ دکتر خدامی دبیر ستاد و مدیر منابع انسانی نیز با تشریح مقررات دورکاری و انجام امور محوله به پرسنل دورکار بر نظارت و کارسنجی آنها تاکید کرد و از طراحی فرایند عملیاتی دورکاری با بهره مندی از نرم افزار هوشمند خبر داد.
 
▫️ همچنین دکتر سلامی عضو ستاد و مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه، میزان سرانه بودجه ماهیانه هزینه‌های بهداشتی را تعیین نموده و نظارت و کنترل هزینه ها را در کنار خرید اقلام بهداشتی استاندارد لازم دانسته و از همکاری مدیران کل استانها در این ارتباط تشکر کرد.
 
 در ادامه جلسه طهماسبی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیمه ایران، با اعلام آمادگی مجموعه بسیجیان شرکت در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک مدیریت میز خدمت در ورودی های ساختمان‌های شرکت از سوی اعضای بسیج اداره خواهد شد و در هر بخشی که حضور نیروهای بسیج لازم تشخیص داده شود در خدمتگذاری به همکاران و مردم عزیزمان کوتاهی نخواهیم کرد.
 
▪️خانم سید خراسانی‌ بازرس ویژه ستاد نیز با اشاره به تجربیات بدست آمده در مدت مسئولیت خود، نقش بازرسان استانی و جدیت آنها را در مهار این ویروس منحوس بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.
 
 مدیران کل استانها نیز با ارایه گزارش عملکرد استانی ستاد، در ارتباط با عملیاتی شدن بخشنامه اخیر ستاد و رایزنی با استانداری‌ها و فرمانداری‌ها عمدتاً چالش محدودیت فعالیت نمایندگان فروش را حل و فصل نمودند و از حمایت های ستاد از منظر مقررات، پشتیبانی بودجه ای، تسهیلات دورکاری، حمایت های کسب و کاری به شبکه فروش و بیمه گذاران، تخفیفات بیمه گری و تبادل تجربیات قدردانی کردند.
 
 در پایان جلسه آقای زاهدنیا‌ با اشاره به خدمتگزاری تمام وقت مدیران ستادی و مدیران استانها، گذشت و ایثار و فعالیت مضاعف این عزیزان را ستود و تصریح کرد‌: برای جبران زحمات آن تعداد از کارکنان شعب خسارتی و واحدهایی که بصورت فوق العاده خدمات ارایه می‌دهند‌ از طریق کارگروه ویژه ستاد تمهیداتی اندیشیده‌ شده است.
دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.