رییس کل بیمه مرکزی در آیین رونمایی از سامانه برخط ثبت خسارت بدنه خودرو شرکت بیمه البرز: صنعت بیمه در مسیر سیاست های دولت و مطالبات مردم حركت می كند

08-29-2023 09:54:36
آیین- توسعه اطمینان با تکیه بر ابزارهای بیمه ای در راس برنامه های نهاد ناظر است و تسهیل فرایند پرداخت خسارت از جمله شاخص های اعتمادساز به شمار می رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در آیین رونمایی از سامانه برخط ثبت خسارت بدنه خودرو شرکت بیمه البرز سخن می گفت با تبریک هفته دولت و اعلام این مطلب افزود: هوشمندسازی خدمات بیمه ای و تقویت زیرساخت های الکترونیکی از مولفه های تحول ساختاری در صنعت بیمه به شمار می آید.
رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام این خبر که در حال حاضر قریب به یک چهارم فعالیت های بیمه ای در بستر دیجیتال صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: آمارهای مرتبط با هوشمندسازی و تقویت ساختارهای الکترونیکی، رضایت بخش است اما انتظار داریم این روند با شتاب بیشتری دنبال شود.
رئیس شورای عالی بیمه با بیان این نکته که ارکان صنعت بیمه بایددر تدوین برنامه هفتم توسعه نقش موثری ایفا کنند به برنامه  بیمه ششم توسعه اشاره کرد و اظهار داشت: هدفگذاری ما در برنامه ششم،تمرکز بر ضریب نفوذ بیمه و تقویت توسعه بیمه های زندگی بود که در برنامه هفتم این رویکرد همچنان ادامه خواهد داشت.
وی در پایان از میزان همراهی صنعت بیمه با مطالبات مردمی به عنوان دستاوردی غرورآفرین یاد کرد و گفت: صنعت بیمه همسو با  نیازهای مردم و راهبردهای دولت سیزدهم فعالیت می کند و با ارائه خدمات متنوع و ارزان قیمت، بیشترین آمار همراهی با مردم را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
گفتنی است در پایان این مراسم از سامانه برخط ثبت خسارت بدنه خودرو شرکت بیمه البرز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد شرکت بیمه البرز رونمایی شد.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.